Friday, February 8, 2008

Doda Rabczewska i piosenka - "Nie zawiedź mnie"

Doda Rabczewska teledysk "Nie zawiedź mnie"

Autorka słów:Dorota Doda Rabczewska
kompozytor: Tomasz Lubert

Nie zawiedź mnie








Doda Dorota Rabczeska teledysk "Nie zawiedź mnie"

Tekst piosenki "Nie zawiedź mnie"

Tylu ludzi już zraniłam,
Tylu ludzi opuściłam,
Jeszcze więcej mnie też zrani,
Opuści mnie też tak

Jesteś gdzieś tam daleko,
Myślisz o mnie - zdarza się
Lecz wybrałam inną drogę,
Bolało nie mniej mnie

Ref.: Boże nie wiem, czego szukam,
Pomóż mi to znaleźć,
Włóczę się jak pies,
Niby dobrze, ale nie jest wcale, tak jak myślisz
Boję się, ze niepotrzebnie...

Wierzę w miłość - nie przestanę,
Powiedz słowo, że Ty nie,
Wsiądę w pociąg i odjadę,
Szukać drogi swej

Ref.: Boże nie wiem, czego szukam ...

Jeśli jednak nie zawiedziesz,
Z łez ulejesz wiarę w to,
Że oddychasz, bo i ja oddycham,
Nie ucieknę stąd,
Wtulę twarz i zamknę oczy,
Nie ucieknę stąd, nie ucieknę stąd.

Doda Rabczewska teledysk "Nie zawiedź mnie"

No comments: