Thursday, November 15, 2007

Doda Rabczewska & Virgin - Nie złość Dody

Doda Rabczewska & Virgin - "Nie złość Dody"
Tekst piosenki "Nie złość Dody" - Virgin
Tekst piosenki "Nie złość Dody" - Virgin
Nienawidzę, kiedy kłamiesz mi prosto w twarz
Nienawidzę, bo o wszystkim już wiem
Nienawidze a Ty mnie jeszcze nie dość znasz
Nienawidzę Cię i kocham
Każdy dzień przynosi kolejny dowód że
Błądzisz myśląc opętałeś mnie
Z każdym dniem bez sensu chcesz mnie przekonać
Że jesteś wszystkim a ja żyje bo kocham Cię
A prawda jest zupełnie inna me kochanie
To ja mam władze a Ty grzecznie leżysz tu przy ścianie
Utopić moge Cie w łyżeczce suchej wody
Więc nie kłam i nie złość Dody
Najdziwniejsze w tym jest że bardzo kocham Cię
A dziwniejsze, że i Ty kochasz mnie
Chcemy sobą rządzić, ale pamiętaj że
Jesteś ważny, ale nie usidlisz mnie

autor słów utworu: Doda
kompozytor: Tomasz Lubert
Doda Rabczewska & Virgin - "Nie złość Dody"

1 comment:

dominika said...

Bardzo podoba mi się twój blog

How to lose 10 pounds ebook,

How to lose 10 pounds tutorial

Chopper Tattoo Designs, Skin Whitening Forever

Skin Whitening Forever

How to Be More Attractive and Desirable, free-bonus, Get a tattoo free bonus, Natural Breast Enlargement

Natural Breast Enlargement

How to Be More Attractive and Desirable, Reduce Cellulite Forever

Natural Breast Enlargement