Friday, October 19, 2007

Doda Rabczewska i Virgin - Dzieci Ziemi

Album: Virgin
Piosenka: Dzieci Ziemi
Wykonanie Doda Dorota Rabczewska
Muzyka: Tomek Lubert
Słowa: Anja Orthodox

Jeśli podoba Ci się ten teledysk serwisu Youtube kliknij na napis "Lubię to", a wpis pojawi się jako TWOJA ulubiona strona na FACEBOOKU. Przycisk "NK" to wpis na Naszej Klasie, W-Wykop

Doda Rabczewska i Virgin - Dzieci Ziemi Tekst piosenki Dzieci Ziemi

Tam zaszło słońce w środku dnia
i serce tego miasta bić przestało
telewizorów zimny blask
skuł lodem twarze wszystkim nam
tak jakby w miejscu stanął czas
pomiędzy ciszą a mym pierwszym słowem
wtedy poznałam strachu twarz
i jego całkiem ziemski dotyk
dzieci ziemi
zabijają się
to mogłeś ty być, mogłam ja
jednym z tych ludzi, których teraz już nie ma
i jakiś płomień we mnie zgasł
a dziwne zimno myśli moje zabiera
dzieci ziemi
zabijają się
póki mogę - krzyczę
póki żyję
dzieci ziemi
zabijają się
krzyczę - zimno

Copyright 2007 Doda Elektroda Virgin

No comments: