Monday, October 22, 2007

Doda Rabczewska & Virgin piosenka - 9 życzeń

Tekst piosenki 9 Życzeń

Muzyka: Piotr Pniak, Krzysztof Najman, Tomasz Lubert
Słowa: Anja Orthodox
Wykonanie Doda Rabczewska

Jeśli podoba Ci się piosenka Dody- "9 życzeń" kliknij na napis "Lubię to", a wpis pojawi się jako TWOJA ulubiona strona na FACEBOOKU. Przycisk "NK" to wpis na Naszej Klasie, W-Wykop

Tekst piosenki 9 Życzeń


I znowu kłamiesz
inaczej już nie umiesz
po co to robisz?
nic z tego nie rozumiem
rozmieniasz serce na drobne twoja rzecz
ale niedługo już tak będzie dowiedz się
zrozum mała nie tego w życiu szukam
nie wiem sam jak wytrzymałem tutaj
tyle czasu już cały minął rok
teraz twoja kolej ja milczę ty masz głos
9 życzeń mam dla ciebie 9 czarnych zaklęć
taki mały prezent noworocznych
9 życzeń mam dla ciebie 9 czarnych zaklęć
to ode mnie prezent na ten nowy rok
już mnie nie ruszają twe czary urojone
przestałaś być już boginią i demonem
twój urok zgasł w miarę błędów popełnianych
i wszystko jasne, po co dalej głupio kłamiesz?
jeśli szukasz słodkiego idioty
nie ten adres ja ci wkrótce powiem o tym

Doda Rabczewska-Tekst piosenki 9 Życzeń
Copyright 2007 Doda Elektroda Virgin

No comments: